Friday, November 03, 2006

Jag har varit upptagen med att skriva på olika metabloggar, alltså bloggar om bloggen om kricken. Jag har på sista tiden blivit orolig för att mitt skrivande om kricken kan ha skadat hans rykte, såväl i vänkretsen som hos de anonyma massorna. För att inte själv spä på missanpassad ryktesspridning har jag därför avhålligt mig från att på ett tag skriva på ”Jake and the Twins”, och istället reparera felaktigheter andra dryftat i det media somliga kallar Internet.

Det har varit allt ifrån idéer att Kricken är en känd regissör som nyligen gett ut en omtalad film om en liten stad i Sverige, att kricken inte ens finns utan är mitt alterego, att kricken bara är en vanlig svensson samt underhållande epos om krickens mod i kriget mot socialdemokratin, naturligtvis hämtat ifrån diverse borgarbloggar. . Inget av ovanstående stämmer. Sanningen kommer att segra, kricken kommer åter att kunna lämna sin lägenhet med huvudet högt, spatserandes ner boulevarder utan att stanna för rött ljus.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag är inte särskilt intresserad av din blogg. Jag ville bara tala om för världen att jag är lätt berusad. Det vore skönt att ha en värld utan Zubror tror jag.

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home